Powiat Tczewski

Powiatowy Rzecznik Konsumentów

     

Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Tczewie


 

WNIOSKI I FORMULARZE:

Załączniki znajdują się na dole strony.

 


W DNIU 11 KWIETNIA 2024 ROKU ROZSTRZYGNIĘTO KONKURS WIEDZY O OCHRONIE I PRAWACH KONSUMENTA

 ZWYCIĘZCAMI XIV EDYCJI KONKURSU ZOSTALI UCZNIOWIE SZKÓŁ:

I. MIEJSCE  - ZESPÓŁ SZKÓŁ KATOLICKICH W TCZEWIE

II. MIEJSCE - ZESPÓŁ SZKÓŁ TECHNICZNYCH W TCZEWIE 

III. MIEJSCE - ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO W SWAROŻYNIE 

LAUREACI SĄ JEDNOCZEŚNIE ZWYCIĘZCAMI ELIMINACJI SZKOLNYCH .

DZIĘKUJEMY ZA UDZIAŁ W KONKURSIE.

GRATULUJEMY !!!

 

 

 


 ПОРАДНИК:  Усі ми є споживачами

Flaga ukraińska z napisem Pomagam Ukrainie

 


 

Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Tczewie – Przemysław Szenrok udziela wsparcia wszystkim zainteresowanym Konsumentom, przede wszystkim z terenu powiatu tczewskiego.

Rzecznik przyjmuje interesantów w biurze zlokalizowanym w pokoju numer 110 (I piętro)

Osobiście najlepiej kontaktować się w specjalnie dedykowanych dniach, tj:

  • w poniedziałki i w czwartki w godz. 9:00 - 15:30 oraz
  • we wtorki w godz. 9:00 - 13:00

Zalecane jest przyniesienie na konsultacje wszystkich posiadanych dokumentów związanych z problemem konsumenckim do wglądu.

Ponadto kontakt z Rzecznikiem możliwy jest poprzez telefon oraz pocztę tradycyjną lub elektroniczną.

Z uwagi na dużą liczbę zgłaszających się osób sugerowane jest poprzedzenie spotkania stosowną awizacją poprzez Biuro Rzecznika Konsumentów, które czynne jest codziennie:

  • poniedziałki, wtorki w godz. 7.30-15.30;
  • środy w godz. 8.30-15.30;
  • w czwartki w godz. 7.30-16.30;
  • w piątki w godz. 7.30-14.30.

Telefonicznie można kontaktować się, wybierając nr (58) 77 34 947 bądź (58) 77 34 882.

W pierwszej kolejności Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Tczewie udziela odpowiedzi Konsumentom zamieszkałym na terenie powiatu tczewskiego zgłaszającym się osobiście (także telefonicznie), a w następnej kolejności elektronicznie na emaile dotyczące zgłoszonego problemu oraz zawierające pełne dane personalne.

Korespondencja:

Tradycyjna - winna być kierowana na adres Starostwa Powiatowego w Tczewie  (ul. Piaskowa 2, 83-110  Tczew )  z dopiskiem Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Tczewie.

Elektroniczna – z wykorzystanie następujących e-maili:

  • rzecznik.konsumentow@powiat.tczew.pl
  • biuro.rzecznika.konsumentow@powiat.tczew.pl

Zgłaszając problem konsumencki, należy przynieść ze sobą wszystkie dokumenty związane ze sprawą do wglądu (np. paragon, fakturę, zamówienie, umowę, wszelkiego rodzaju regulaminy etc.). W przypadku gdy dokument ma stanowić załącznik do zgłoszenia, powinien on być w formie kserokopii.

Analiza dokumentacji w znaczący sposób ułatwi rozpoznanie problemu i rodzaju naruszonego prawa oraz umożliwi wskazanie skutecznej drogi dochodzenia roszczeń konsumenckich.