WNIOSKI I FORMULARZE:
Załączniki znajdują się na dole strony.
W DNIU 11 KWIETNIA 2024 ROKU ROZSTRZYGNIĘTO KONKURS WIEDZY O OCHRONIE I PRAWACH KONSUMENTA
ZWYCIĘZCAMI XIV EDYCJI KONKURSU ZOSTALI UCZNIOWIE SZKÓŁ:
I. MIEJSCE - ZESPÓŁ SZKÓŁ KATOLICKICH W TCZEWIE
II. MIEJSCE - ZESPÓŁ SZKÓŁ TECHNICZNYCH W TCZEWIE
III. MIEJSCE - ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO W SWAROŻYNIE
LAUREACI SĄ JEDNOCZEŚNIE ZWYCIĘZCAMI ELIMINACJI SZKOLNYCH .
DZIĘKUJEMY ZA UDZIAŁ W KONKURSIE.
GRATULUJEMY !!!
ПОРАДНИК: Усі ми є споживачами
Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Tczewie – Przemysław Szenrok udziela wsparcia wszystkim zainteresowanym Konsumentom, przede wszystkim z terenu powiatu tczewskiego.
Rzecznik przyjmuje interesantów w biurze zlokalizowanym w pokoju numer 110 (I piętro)
Osobiście najlepiej kontaktować się w specjalnie dedykowanych dniach, tj:
Zalecane jest przyniesienie na konsultacje wszystkich posiadanych dokumentów związanych z problemem konsumenckim do wglądu.
Ponadto kontakt z Rzecznikiem możliwy jest poprzez telefon oraz pocztę tradycyjną lub elektroniczną.
Z uwagi na dużą liczbę zgłaszających się osób sugerowane jest poprzedzenie spotkania stosowną awizacją poprzez Biuro Rzecznika Konsumentów, które czynne jest codziennie:
Telefonicznie można kontaktować się, wybierając nr (58) 77 34 947 bądź (58) 77 34 882.
W pierwszej kolejności Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Tczewie udziela odpowiedzi Konsumentom zamieszkałym na terenie powiatu tczewskiego zgłaszającym się osobiście (także telefonicznie), a w następnej kolejności elektronicznie na emaile dotyczące zgłoszonego problemu oraz zawierające pełne dane personalne.
Korespondencja:
Tradycyjna - winna być kierowana na adres Starostwa Powiatowego w Tczewie (ul. Piaskowa 2, 83-110 Tczew ) z dopiskiem Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Tczewie.
Elektroniczna – z wykorzystanie następujących e-maili:
Zgłaszając problem konsumencki, należy przynieść ze sobą wszystkie dokumenty związane ze sprawą do wglądu (np. paragon, fakturę, zamówienie, umowę, wszelkiego rodzaju regulaminy etc.). W przypadku gdy dokument ma stanowić załącznik do zgłoszenia, powinien on być w formie kserokopii.
Analiza dokumentacji w znaczący sposób ułatwi rozpoznanie problemu i rodzaju naruszonego prawa oraz umożliwi wskazanie skutecznej drogi dochodzenia roszczeń konsumenckich.